Spor Toto Süper Lig'in ikinci yarı hazırlıklarını Antalya'da sürdüren Fenerbahçe'de, futbolcular Dirk Kuyt, Samuel Holmen ve Michal Kadlec golf oynadı.
Antalya kampı devam eden sarı-lacivertli takımda, futbolcular antrenmanlardan kalan zamanlarını çeşitli aktivitelerle değerlendirmeye devam ediyor. Bu çerçevede Samuel Holmen, Michal Kadlec ve Dirk Kuyt, boş zamanlarında golf oynayarak, stres attılar.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.14 16:44