Bursaspor'un eski başkanlarından Levent Kızıl, önceki akşam sevgilisi Seda Koyunsağan'la Bodrum tatili dönüşü Sabiha Gökçen Havalimanı'nda görüntülendi.
Bayramı birlikte geçiren Levent Kızıl ve Seda Koyunsağan, arkadaşlarıyla yaptıkları tatil sonrası soluğu İstanbul'da aldı. Muhabirlerin sorularına "İyi bayramlar" şeklinde yanıt veren ikili daha sonra evlerinin yolunu tuttu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2018.08.26 17:45