Kuzey Kore, Panama'nın el koyduğu gemide güvenliğinden endişe duydukları gözaltına alınan mürettebatın serbest bırakılması gerektiğini açıkladı.
Merkez Kore Haber Ajansı'nın ismi açıklanmayan Dışişleri Bakanlığından bir yetkiliye dayandırdığı haberde, Panamalı soruşturmacıların ve yetkililerin geminin kaptanı ve mürettabatına saldırdığı ve gözaltına aldığı belirtildi.
NE OLMUŞTU?
Güvenliğinden endişe duyulan mürettebatın derhal serbest bırakılması gerektiğine yer verilen haberde, Panamalı yetkililerin vakit kaybetmeksizin gemiyi de bırakmaları gerektiği kaydedildi.
Gemide yapılan aramada uyuşturucu bulunmadığını ifade eden yetkili, gemide eski füze parçalarının bulunduğunu belirtti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2013.07.18 09:13