Kuzey Güney'de yeni sezonun en çok beklenilen sahnesi dün gece yaşandı.
Kanal D ekranlarında çarşamba geceleri yayınlanan Kuzey Güney, dün gece yeni sezonun ilk bölümüyle ekranlara geldi.
Ali'nin intikamı için Ferhat'ın peşinden Gürcistan'a giden Kuzey, telefonla Cemre'ye olan aşkını sonunda itiraf etti.
Kuzey'in bir şeyler yapacağını hisseden Cemre, hem çok sevindi hem de panikledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Medya, 2012.09.13 10:08