Elazığ'da kuyumcu dört kardeş, kendilerine emanet edilen 15 milyon TL değerinde altınla kaçtı. Polis, 150 kişiyi mağdur eden kardeşleri arıyor.
Karakoçan'da kuyumcu olan A.A., D.A., Z.A. ve M.A., iddiaya göre köylülerin, esnafın ve memurun güvenli diyerek kendilerine emanet ettikleri altın ve parayı alıp kaçtı.
Bazı vatandaşlar biriktirdikleri döviz ve Türk Lirası ile evlerini satarak elde ettikleri paraları ve altınları korumaları için kuyumcuya verdi.
Geçen hafta kuyumcuya gelen vatandaşlar dükkânın kapalı olduğunu gördü.
Birikimlerini emanet eden onlarca kişi kuyumcu kardeşlerden hiçbirine ulaşamayınca dolandırıldıklarını anladı.
8 bileziğini emanet verdiğini söyleyen Mahmut Zeki Çakın (38), "Hayvancılık yapıyoruz. Sürekli evde olmuyoruz. Birikimlerimiz evde tehlikede durmasın, güvenli bir yerde dursun diye kuyumcuya emanet ettik. Sadece biz değil esnaf ve memurlar da emanet etmiş. Yüzlerce kişi şikâyette bulunmuş" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2017.02.14 07:43