Bartın Gençlik Merkezi yoğun kar yağışı nedeniyle üşüyen kuşları unutmadı.
Bartın Gençlik Merkezi yoğun kar yağışı nedeniyle doğadaki kuşlar için pet şişelerden kuşyemlikleri yaparak, kentin çeşitli koydu.
KUŞ YEMLİKLERİ YERLEŞTİRİLDİ
Gençlik Merkezi yaptığı açıklamada, "Soğuk ve karlı kış günlerinde çok zor şartlara maruz kalan ve ölme tehlikesiyle yaşayan hayvanlarımıza yönelik olarak gençlik liderlerimiz öncülüğünde ve gönüllü gençlerimizin yoğun çalışmalarıyla kuş yemliği faaliyetini gerçekleştirdik. Öncelikle geri dönüşümü sağlamak amacıyla kullanılmış olan pet şişelerden kuşyemlikleri yapıldı. Daha sonra ise kent ormanı ve ilimizin belirli noktalarına kuşyemlikleri yerleştirildi. Kuşyemlikleri belirli aralıklarla doldurularak kış boyunca hayvanların yaşamasına katkı sağlanması amaçlanmaktadır. Bu duyarlı etkinlik için gönüllü gençlerimize teşekkür ederiz" dediler.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.12.16 09:59