Başkanvekili Özerten, "Kupa teamül gereği son maç verilir. G.Saray daha önce istese de vermeyiz. Geçen sezonki olayları unutmadık" dedi.
FEDERASYON, SARACOĞLU STADI'NDA GEÇEN SEZONKİ OLAYLARIN YAŞANMASINA MÜSAADE ETMEYECEK
FUTBOL Federasyonu, şampiyonluk kupası töreninde gerginliğe izin vermeyecek. Zirve yarışında Fenerbahçe'ye 7 puan fark atan Galatasaray, 33.haftada ezeli rakibi ile Şükrü Saracoğlu Stadı'nda karşılaşacak. Sarı-Kırmızılılar'ın şampiyonluğu bu maçtan bir hafta önce ilan etmesi durumunda kupayı Kadıköy'de kaldırma ihtimali doğunca, tribünlerde doğabilecek gerginlik ihtimalleri üzerine TFF de harekete geçti.
Sosyal medyada polemik
Geçen sezon Galatasaray'ın şampiyonluğu ilan ettiği maçın ardından Saracoğlu Stadı'nda kupa töreni uzun süre yapılamamış ve vahim olaylar çıkmıştı. Bazı Sarı-Kırmızılılar'ın "Şampiyonluğu ilan edersek kupayı Saracoğlu'nda almak için TFF'ye başvuralım" demelerinden sonra Fenerbahçeliler ise "Buna izin vermeyiz" diyerek sosyal medyada tartışma ortamına girdi. Bunun üzerine devreye giren Futbol Federasyonu "Problem çıkmasına müsade etmeyiz" garantisi verdi.
Başvuru olursa reddederiz
TFF Başkanvekili Ufuk Özerten, prosedür gereği şampiyonluk kupasının zaten son maçta verildiğini belirtirken, "Bir takımın daha önce şampiyonluğu garantilemesi kupanın hemen verileceği anlamını taşımaz. Şampiyonluk kupası ligin son maçında verilir. Teamüller böyledir. Bunun aksinin yapılması için G.Saray'ın başvuru yapması ve TFF Yönetim Kurulu'nun izin vermesi gerekir. Biz de böyle bir şeye izin vermeyiz" dedi
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.23 07:04