Basketbolda, Spor Toto Kadınlar Türkiye Kupası finalinde Galatasaray Medical Park, Fenerbahçe'yi 76-72 yenerek kupanın sahibi oldu.
Basketbolda Spor Toto'nun sponsorluğunda düzenlenen 20. Kadınlar Türkiye Kupası'nda şampiyon olan Galatasaray Medical Park, kupayı 9. kez kazanma başarısını gösterdi.
Sarı-kırmızılı ekip Türkiye Kupası'nı 9. kez kazanarak, Fenerbahçe'nin ''kupayı en çok kazanan takım'' unvanına ortak oldu.
İlk kez 1992-1993 sezonunda düzenlenen kupayı kazanan ve arka arkaya 6 kez Türkiye Kupası şampiyonluğu yaşayan sarı-kırmızılılar, son 3 sezonda kupayı müzesine götürdü.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.03.11 18:47