Finalde Vergi Dairesi Başkanlığı'nı Samet Aydın'ın golleriyle teslim alan Emniyet Müdürlüğü, Bursa Kamu Ligi'nin ilk şampiyonu oldu.
Bu yıl ilk kez düzenlenen Bursa Kamu Ligi'nde şampiyonluk kupası Emniyet Müdürlüğü'ne gitti. Fidyekızık Sahası'nda oynanan final maçında Bursa Vergi Dairesi Başkanlığı'nı 2-0'la geçen Emniyet Müdürlüğü ilk şampiyon olarak adını tarihe yazdırdı. İlkyarısı golsüz sona eren maçta Emniyet Müdürlüğü Samet Aydın'ın iki golüyle mutlu sona ulaştı. Golcü Samet Aydın'da 11 golle krallık tacını giymeyi başardı.
ÖDÜLLER TÖRENLE VERİLDİ
Diğer maçlarda Tapu Kadastro IV.Bölge Müdürlüğü, rakibi Adliye'yi 4-2 yenerek üçüncülükle yetinmek zorunda kaldı. Yıldırım İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nü 3-0 mağlup eden Sağlık Müdürlüğü beşinci ve Gıda Traım Hayvancılık İl Müdürlüğü'nü 3-1 yenen Nilüfer kaymakamlığı'da turnuvayı 7. sırada tamamladı. Müsabakalar sonrasında dereceye girenlere ödülleri düzenlenen törenle verilirken, takımlar seneye de buluşma dilekleriyle turnuvaya son noktayı koydular.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.06 17:04