Bursaspor'dan ayrılan Kubilay Kanatsızkuş, yeşil-beyazlı camiaya veda mesajı yayınladı.
HABER MERKEZİ
Kendi sosyal medya hesabından uzun bir yazı kaleme alan 23 yaşındaki santrafor, 11 senedir formasını giydiği yeşil-beyazlı takımda, üzerinde emeği olan herkese teşekkür ederek, "Hem şehrim, hem de Bursasporumuz her zaman kalbimde olacak. Hoşça kalın" ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2020.09.25 18:48