Dün Anayasa Komisyonu'nda yaşanan krizin ardından yeni anayasa çalışamalrına ilişkin art arda açıklamalar geldi.
Başbakan Davutoğlu, Anayasa Mutabakat Komisyonu'na ilişkin gelişmelerle ilgili şunları söyledi:
Bir kez daha bütün siyasi partilere bu çalışmaların devamı yönünde çağrıda bulunuyorum ve ön şart olmaksızın her konunun konuşulabileceği bir çerçeveyi masada tutmamız gerektiğini ifade ediyorum.
Sayın Meclis Başkanımızdan da başlattığı bu güzel teşebbüsü devam ettirme yönünde iradesini sürdürmesini rica ediyorum.
Davutoğlu'nun bu sözlerinden kısa süre sonra TBMM Başkanı İsmail Kahraman konuştu.
İsmail Kahraman "Anayasa çalışmalarının devam etmesi için çağrı yapıyorum" dedi.
CHP'li Bülent Tezcan da yaptığı açıklamada "parlamenter sisteme sadık kalınırsa masaya otururuz ifadelerini kulandı" ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2016.02.17 12:59