IŞİD'in 49 Türk vatandaşını rehin alması sonrası Köşk'te gerçekleştirilen toplantıda masada bulunan harita dikkat çekti.
IŞİD'in Türkiye'nin Musul Başkonsolosluğu'na sabah saatlerinde düzenlediği ve başkonsolos dahil 49 Türk vatandaşını rehin aldığı baskının ardından Ankara gün boyu alarm durumundaydı. Çankaya Köşkü'ndeki zirve 2 saat 10 dakika sürdü. 19.30'da başlayan zirveye, ABD Başkan Yardımcısı Joe Biden ile telefon görüşmesi yapan Başbakan Erdoğan, saat 20.00'de katıldı.
KÖŞK'TEKİ ZİRVEDE DİKKAT ÇEKEN GÖRÜNTÜ
Musul'daki Türk konsolosluğunun basılmasının ardından Köşk'te kritik Musul zirve düzenlendi. Toplantıya Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Genelkurmay Başkanı Orgeneral Necdet Özel, Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, Dışişleri Bakan Yardımcısı Naci Koru, MİT Müsteşarı Hakan Fidan ve Dışişleri Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Ömer Önhon katıldı.
Toplantıda harita üzerindeki Musul zirvesinde tüm seçeneklerin masaya yatırıldığı belirtiliyor. Zirveden dağıtılan fotoğrafta ise masadaki haritayla, harita ve evrakların flu hale getirilmiş olması dikkat çekti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2014.06.12 06:49