Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün, görev süresinin sona ermesi münasebetiyle Çankaya Köşkü'nde verdiği veda resepsiyonu başladı. Konuklarını selamlayan Gül, veda konuşmasını yaptı...
Resepsiyona Başbakan Recep Tayyip Erdoğan da katıldı. Gül ile Erdoğan, seçimden sonra ilk kez bir araya geldi.
Gül, konuşmasına seçilmiş Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı kutlayarak başladı. Kısa bir konuşma yapan Gül, "Türkiye'nin her zamankinden daha güçlü olmasına muhtacız" dedi.
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ve eşi Hayrünnisa Gül, uzun zaman aldığı gerekçesi ile resepsiyona katılanlar ile tek tek el sıkışmak yerine resepsiyonun yapılacağı salonda görüştü.
Tüm devlet erkanının davet edildiğinin öğrenildiği resepsiyona, 12. Cumhurbaşkanı seçilen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Genelkurmay Başkanı Orgeneral Necdet Özel, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, MİT Müsteşarı Hakan Fidan ve bakanlar katıldı.
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun ise yoğun programı nedeniyle resepsiyona katılmadığı öğrenildi.
'ÜLKEMİZİN İTİBARI İÇİN ÇALIŞTIM'
Gül, konuklarına hitaben bir veda konuşması yaptı. Gül, konuşmasına seçilmiş Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı kutlayarak başladı. Kısa bir konuşma yapan Gül şunları söyledi:
"Değerli misafirler görev sürem boyunca ülkemizin içerde huzuru ve güveni, dışarıda itibarını korumak için çalıştım. Yedi yıllık görev süremin sonuna gelmiş bulunuyorum. Bu süre boyunca aldığım destek için teşekkür ediyorum. Sayın seçilmiş Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı ve Emine Hanım'ı kutluyor ve tebrik ediyorum. Özellikle son günlerde bütün dünyada çok ciddi siyasi gerginlikler var. Türkiye'nin her zamankinden daha güçlü olmasına muhtacız. Önümüzdeki hafta sivil toplum kuruluşları ile de biraraya geleceğiz."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2014.08.12 20:53