ESKİŞEHİR'de Tepebaşı Kaymakamı Erdinç Yılmaz (44), koronavirüs tedavisinin ardından sağlığına kavuşarak görevine başladı.
Tepebaşı Kaymakamı Erdinç Yılmaz, geçen 6 Nisan günü hastalık semptomları üzerine yaptırdığı 'Covid-19' testi pozitif çıkmış ve hastanede tedavi altına alınmıştı. Koronavirüs tedavisinin ardından sağlığına kavuşan Kaymakam Yılmaz, yeniden görevine başladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2020.04.27 12:25