AŞAĞI Saksonya Eyaleti'nde, köpek sahiplerine ehliyet alma mecburiyeti getirildi
AŞAĞI Saksonya Eyaleti'nde, köpek sahiplerine ehliyet alma mecburiyeti getirildi. Buna göre bütün köpek sahipleri, bir "köpek ehliyeti" almak zorunda. Yasa gereği ayrıca bütün köpeklerin kaydının tutulacağı bir "köpek bilgi bankası" da oluşturuluyor. Köpek sahipleri gidip hayvanlarını bilgi bankasına kaydettirmekle yükümlü.
HANNOVER
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2013.07.12 12:13