Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman, yayıncı kuruluş beIN SPORTS'a konuştu.
Kocaman istifa süreciyle ilgili, "Osmanlı maçına kadar önde götürdüğümüz maçlarda puan kaybetmek, olağanüstü durumlar yaşamak, çok kırıcı bır süreç oldu. İyi bir takımdık ama kıramadığımız bir şey var gibiydi. Sonraki süreçte devam etmemin doğru olduğuna karar verdik. 10 transferden belki 1-2 tanesinde yanılırsınız, diğerlerinde standart yakalandı. Bu seviyedeki oyuncuların, basit hata oranları daha azdır. Bu kadar basit hata oranının yüksek olduğu bir dönem, Fenerbahçe tarihinde yok. Bireysel hatalar derken topu oyunculara atıyor değilim. Her şeyin içinde sorumlu olarak ben vardım. Osmanlı maçından sonraki reaksiyonum da bu yüzden oldu. Bireysel hatalar derken topu oyunculara atıyor değilim. Her şeyin içinde sorumlu olarak ben vardım. Osmanlı maçından sonraki reaksiyonum da bu yüzden oldu." dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.01.08 19:31