Kocaeli'nin Gebze ilçesinde bir sünger fabrikasında çıkan yangın ekiplerin müdahalesi sonrasında kontrol altına alındı. Tedbir amaçlı trafiğe kapatılan D-100 kara yolunun İstanbul istikametinde ulaşım normale döndü.
Kocaeli Valisi Hüseyin Aksoy, yaptığı açıklamada, sünger fabrikasında çıkan yangının nedeninin henüz belli olmadığını söyledi.
Müdahalenin devam ettiğini aktaran Aksoy, "Şu anda yangın devam ediyor. 16'ya yakın itfaiye aracı orada. İçeride kalan kişi olmadığı söylendi ama her ihtimale karşı ambulanslarımızı orada tutuyoruz." dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2019.03.31 01:42