İzmit'teki özel hastanede, Kabuki Make-Up Sendromu (KMS) 4,5 yaşındaki çocuğun kendisini muayene eden cildiye doktoruna kontrolsüz bir davranışla tokat atması, doktor ile aileyi mahkemelik etti.
Psikolojisinin bozulduğunu belirten doktor, ailenin özür bile dilemediğini, olaya alaycı tavırlarla yaklaştığı gibi yerel bir gazeteye de kendisi hakkında rencide edici açıklamalar yapıldığını belirterek 6 bin TL maddi, 24 bin TL de manevi tazminat dava açtı. Olayı anlatan Anne Deniz Karagöz: Oğlumun saldırgan bir yapısı olduğu için doktora kucağımda bakmasını söyledim. Muayene sırasında oğlum bir anda doktora tokat attı. Özür diledim. Sonra yanaklarında ve bacaklarında da yaralar olduğunu söyledim. O da bakmayacağını ve ikinci bir tokadı yemeye hazır olmadığını söyledi. Başhekimle görüşmek istedim, benimle görüşmediler. Hasta haklarındaki biri bizi başka bir doktora yönlendirdi. İl sağlık müdürlüğüne mail attım. 6 ay sonra evime suç duyurusu ve 30 bin TL tazminat davası açılan bir kağıt geldi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2012.07.06 17:01