Bakan Koca'nın paylaşımında, "Erzurumspor corona virüs karşılaşması başladı. Taraftarı, kalabalık olay yerinden centilmence çekilmeye davet ediyorum. Şehirde vaka sayıları kontrol altında kalsın" ifadeleri yer aldı.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Süper Lig'e çıkmayı garantileyen Büyükşehir Belediye Erzurumspor'un taraftarlarına, kutlamalarda yeni tip corona virüs (Kovid-19) salgınına karşı alınan tedbirlere uymaları çağrısında bulundu.
Bakan Koca, sosyal medya hesabından TFF 1. Lig'in 34. ve son haftasında Cesar Grup Ümraniyespor'u 4-1 mağlup ederek Süper Lig'e çıkan Büyükşehir Belediye Erzurumspor'un taraftarlarının kutlamalarına ilişkin paylaşımda bulundu.
Paylaşımında Covid-19 salgınına yönelik tedbirlerine işaret eden Koca, "Erzurumspor corona virüs karşılaşması başladı. Taraftarı, kalabalık olay yerinden centilmence çekilmeye davet ediyorum. Şehirde vaka sayıları kontrol altında kalsın" ifadesini kullandı.
Koca paylaşımında, kalabalık halinde bir araya gelen mavi-beyazlı taraftarların görüntülerine de yer verdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2020.07.18 21:59