Geçtiğimiz günlerde akciğer yetmezliği nedeniyle rahatsızlanarak hastaneye kaldırılan Ahu Tuğba taburcu oldu.
Bodrum sokaklarında arkadaşlarıyla yürüyüş yaptığı sırada görüntülenen Tuğba "Doktorum stresten uzak, temiz hava alabileceğin bir ortamda olman gerekiyor dedi. O yüzden tedavim için Bodrum'dayım. Bugün Amerika'dan ilaçlarım geldi. Kızım sayesinde ameliyattan kurtuldum. İlaçla tedavim mümkünmüş. Çok şükür şuanda iyiyim. Pazar gününden beri dışarı çıkıyorum. " şeklinde konuştu. Rahatızlığı sırasında bir çok dostunun ve sevenlerinin aradığını söyleyen Tuğba "Hiç birine cevap veremedim. Telefonla konuşmam yasaktı. Saoğlsunlar bana çok moral verdiler" şeklinde konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2013.09.27 07:50