Gaziantep'te 3 gün önce kızamık teşhisi konulan 6 yaşındaki Minik Selcan hastanede yaşamını yitirdi
Gaziantep'in Nurdağı İlçesi'nde, tarım işçiliği yapan Saadet-Halil Köseceli çiftinin kızları 6 yaşındaki Selcan Köseceli, kızamık tedavisi gördüğü hastanede yaşamını yitirdi.
3 gün önce rahatsızlanınca hastaneye götürülen minik kıza hastanede kızamık teşhisi konuldu. Minik Selcan, tedavisinin ardında evine gönderildi. Evde yeniden fenalaşan Minik Selcan, yakınları tarafından İslahiye Devlet Hastanesi'ne götürüldü. Selcan Köseceli, hastanede kurtarılamadı.
KIZAMIK hastalığından ölen Selcan Köseceli'nin ölüm haberini alan yakınları yasa boğuldu. Fenalaşan anne Saadet ile baba Halil Köseceli'ye acil serviste müdahale edildi. Yakınları otopsi işleminin ardından Selcan Köseceli'nin cenazesinin ailesi tarafından Şanlıurfa'ya defnedeceği öğrenildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.04.15 07:00