Bursa'da, iki gün önce aynı gazinoda çalıştığı ve aşkına karşılık alamadığı kadın tarafından bıçaklanarak ağır yaralanan genç garson 2 gün süren hastanedeki yaşam savaşını kaybetti.
'DEDİKODUMU YAPIYOR' DEDİ BIÇAKLADI
Mesai arkadaşını bıçakla ağır yaralayan bayan garson olayın ardından çıkarıldığı mahkemece serbest bırakılmıştı. Gencin ölümünün ardından çalıştığı gazinoda tekrar gözaltına alınan bayan katil zanlısı, kırmızı ve uzun topuklu pabuçlarıyla 2 kez adliyeye gönderildi.
Olay, merkez Osmangazi ilçesi Çarşamba Mahallesi İlkbahar Caddesi'nde meydana geldi. Aşkına karşılık alamadığı için sürekli tartıştığı kadının evinin önüne giderek bağırmaya başlayan Selçuk K. (35), mutfaktan aldığı bıçakla yanına gelen Fatma A. (33) tarafından göğsünden yaralandı. Ağır yaralanan şahıs olay yerine gelen ambulansla Bursa Devlet Hastanesi'ne kaldırılırken, gözaltına alınan Fatma A., mahkemede "denetimli serbestlik" kaydıyla serbest bırakıldı. Selçuk K. dün gece saatlerinde hayatını kaybederken, serbest bırakılan kadın yeniden gözaltına alınarak "adam öldürmek" suçundan adliyeye sevkedildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.05.15 15:42