Temmuz ayında sedef hastalığına yakalandığını ve kariyerinin tehlikede olduğunu açıklayan Kim Kardashian, hastalığını nasıl gizlediğini açıkladı.
Kim Kardashian, makyaj hileleri ile hastalığının izlerini silmeye uğraşıyor. Resmi sitesinde yayınladığı fotoğraflarda cildindeki lekeleri nasıl kapattığını açıklayan Kardashian, bronzlaştırıcı sprey kullandığını ancak vücudundaki lekelerin günden güne arttığını ifade etti. Televizyon yıldızının kariyeri hastalığı yüzünden bitme noktasına geldi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2012.03.04 16:45