Oyuncu Öykü Çelik fazla kilolarının nedeninin kullandığı ilaç olduğunu açıkladı.
Öykü Çelik, Önceki gün Bebek'te gece sporu yaparken objektiflere takıldı. Geçtiğimiz günlerde spor yaparken görüntülenen Öykü Çelik, fazla kilolarının sorulmasından dolayı isyan etmişti. Artık bu sorularına dayanamayan güzel oyuncu fazla kilolarının sebebini açıkladı. Öykü Çelik "Arkadaşlar ben insülin kullanıyorum. Normalde her zaman spor yaparak dengemi koruyorum, ancak tatil nedeniyle sporu biraz aksatmıştım. Şimdi tekrar ideal kiloma gelmeye çalışıyorum." dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2013.07.20 15:30