Kestel Belediye Başkanı Ferhat Erol zehir saçan fabrikalara baskın yaptı.
Kestel'in kanayan yarası olan hava kirliliğine sebebiyet veren fabrikalara Kestel Belediye Başkanı Ferhat Erol, gece yarısı şok baskın düzenledi. Kestel'in havası değişecek diyen Başkan Erol bu görüntüleri sosyal medya adresinden paylaştı. Son videosuna yaptığı paylaşımda,"Kestel'in kanayan yarası olan hava kirliliği konusunda gece gündüz demeden çalışıyoruz.Bu sorunu ortadan kaldırmak temiz bir hava ile temiz bir gelecek için gerekli adımları atmaya başladık"notuyla paylaştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2024.08.21 21:34