Eş Şebab üyesi olduğundan şüphelenilen saldırgan, dört polis memurunu öldürdü ve bazılarını da rehin aldı.
Kenya'da silahlı bir militan Kapenguria polis istasyonuna saldırı düzenledi.
Somalili Eş Şebab terör örgütü üyesi olduğu sanılan saldırgan, Perşembe günü karakola yaptığı baskında dört polisi öldürdü.
Polis, saldırganın bir güvenlik görevlisinin silahını ele geçirdiğini ve rehin aldığını duyurdu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2016.07.14 12:59