Bursaspor Teknik Direktörü Christoph Daum, Beşiktaş karşısında haklı bir mağlubiyet aldıklarını belirterek, bundan sonraki maçlar için dersler çıkaracaklarını söyledi.
Basın toplantısında konuşan Bursaspor Teknik Direktörü Christop Daum, takım olarak istedikleri planı sahaya yansıtamadıklarını belirterek, "Bugün haklı bir mağlubiyet aldık. Beşiktaş bizden her alanda ve pozisyonda bizden daha iyiydi. Birebirlerde ve ceza sahası içinde bizden daha iyilerdi. Takımımız elinden geleni yaptı. Her şeyin kötü olduğunu söyleyemem. Ama Beşiktaş'ın yaptığı pres ve baskıdan kurtulamadık. Bu maçtan dersimizi alacağız. Daha iyi ve çabuk oynamak için çalışacağız. Antrenmanlara daha iyi çalışacağız. Bugün yaptığımız hataların daha fazla üzerinde duracağız. Kazım Kazım'ın oyuna girmesiyle biraz baskı kurduk. Ama yeterli olmadı. Bunu sürdürmeliyiz. İki duran toptan gol yedik. Orada daha dikkatli olmamız gerekiyor. Benim takımım bu mağlubiyetten ders alarak, daha fazla mücadelesini sürdürecek" açıklamalarında bulundu.
"KENETLENMEMİZ GEREK"
Daum, takım olarak zamana ihtiyaçlarının olduğunu kaydederek, "6 hafta sonra emeğimizin karşılığını alacağız. Galatasaray ve Antalyaspor maçındaki mücadeleyi sahaya yansıtamadık. Böyle maçlarda mutlaka kenetlenmemiz gerek. Bursasporlu olduğumuzu göstermeliyiz" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.15 23:40