Benfica Teknik Direktörü Jorge Jesus, "Avrupa Ligi'nde finale yükselmek istiyoruz. Benfica taraftarının stadımızı doldurmasını istiyorum" dedi.
Benfica'nın 2-1 kazandığı Maritimo maçının ardından Jorge Jesus'un açıklamaları şu şekilde:
"Maritimo maçının zor geçeceğini biliyorduk. İyi bir takım ve burada kazanmak oldukça zor. Takımımız öne geçtikten sonra çok gergindi. Skoru korumaya çalıştı. Devre arasında onlarla konuştum. İkinci yarıda şampiyon gibi oynadık.
Kendimize artık daha çok güveniyoruz. Üç maçımızı kaldı ve ikisi evimizde. Şimdi Perşembe gününe odaklanmalıyız. Avrupa Ligi'nde finale yükselmek istiyoruz. Benfica taraftarının stadımızı doldurmasını istiyorum. Finale çıkmak için onlara ihtiyacımız var" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.30 09:48