Kim Milyoner Olmak İster'in dün akşamki bölümünde duygusal anlar yaşandı.
Kim Milyoner Olmak İster'in dün akşam yayınlanan bölümünde 15 bin TL'lik ödül kazanan yarışmacı gözyaşlarına hakim olamayarak hüngür hüngür ağladı.
Kenan Işık'ın, "Bu parayla ne yapacaksın?" sorusunu yönelttiği yarışmacı "Evlenemeyi düşünüyorum inşallah" cevabını verdi. Bu yanıt karşısında Kenan Işık önce kahkaha attı ancak yarışmacının ağladığını görünce kısa süreli şaşkınlık yaşadı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Medya, 2012.08.06 10:34