Bursa'nın Keles ilçesinde, Orman İşletme Müdürlüğü tarafından standardizasyon ve iş güvenliğiyle ilgili tatbikat yapıldı.
Yapılan tatbikata Bursa Şube Müdürü İmdat Demir, Keles Orman İşletme Müdürü Özgen Dursun, Keles işletme şefleri, kooperatif başkanları ve orman köylüleri katıldı. Kocayayla Küçükalan mevkiinde yapılan tatbikat Keles Orman İşletme Müdürü Keskin'in konuşması ile başladı. Ağaçların nasıl kesilip soyulacağı konusunda işçilere tatbikî eğitim verildi.
Müdür Özgen Dursun, "Maksadımız piyasaya daha verimli ürün sunmak ve ormanlarımızı daha kaliteli ve bakımlı hale getirmektir. Bunları yaparken de orman köylülerimizin iş sağlığı ve güvenliğini sağlamak ve bunun için gerekli tedbirleri almak istiyoruz. Bu tür uygulamalı eğitimlerimiz devam edecek" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.11.13 16:55