ZONGULDAK'ta, ortaokul öğrencisi 13 yaşındaki Tolunay Aydın, arkadaşıyla şakalaşırken parmağının iki sıra arasına sıkışması sonucu yaralandı. Murat Aydın, oğlunun okulun yakınındaki hastaneye yürüyerek bir arkadaşıyla gönderilmesine tepki gösterdi.
Olay, sabah saatlerinde Gazi Mustafa Kemal Ortaokulu'nda meydana geldi. 8'inci sınıf öğrencisi Tolunay Aydın'ın sağ el işaret parmağı, iddiaya göre teneffüste sınıfta arkadaşıyla şakalaşırken iki sıra arasında sıkıştı. Tolunay Aydın, nöbetçi öğretmenin yönlendirmesiyle bir arkadaşı ile okulun yakınındaki Zonguldak Devlet Hastanesi'ne yürüyerek gitti. Aydın, buradan ambulansla Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi'ne sevk edildi. Aydın'ın, kopma noktasına gelen parmağının ucundaki et parçası operasyonla dikilirken, ezilen tırnağı ise alındı. Aydın, tedavisinin ardından bir süre kontrol altında tutulduktan sonra taburcu edildi.
ÖĞRENCİNİN HASTANEYE YÜRÜYEREK GÖNDERİLMESİNE TEPKİ
37 yaşındaki Murat Aydın, hastane çıkışında oğlunun okuldan arkadaşıyla yürüyerek hastaneye gönderilmesine tepki gösterdi. Oğlunun operasyon geçirmesi için hastaneden imzasının istenmesi üzerine olaydan haberinin olduğunu belirten Murat Aydın, "Hastaneye geldiğimde oğlumun yanında okuldan kimse yoktu. Bir öğretmen oğlumu hastaneye götürümez miydi? Basit bir durum da değil. 'İdareci yok' diyerek oğlumu bir arkadaşıyla göndermişler hastaneye" diyerek tepkisini dile getirdi.
Murat Aydın, daha sonra oğlunu okula götürürken, Okul Müdürü Mansur Gök'e de durumu anlatıp tepki gösterdi. Mansur Gök, öğrenci ile ilgilenilmediği iddiasının doğru olmadığını, olaydan sonra bilgisinin olduğunu, hastanenin yakın olması nedeniyle öğrencinin arkadaşıyla gitmesine izin verildiğini söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.04.18 17:22