Kayserispor'un Galatasaray'dan transfer ettiği Furkan Özçal, Kayserispor'un Kadir Has Karpuzatan tesislerinde kendisini 1 yıllığına sarı kırmızılı yapan mukaveleyi imzaladı.
İmza töreninde konuşan Kulüp başkan vekili Oğuz Ortaköylüoğlu, 'Furkan, bize, biz ona yabancı değiliz. 4 yıllık aradan sonra yeniden yuvasında'' dediç
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.08.07 15:47