Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Kayserispor'da bir ayrılık yaşandı. Sarı-kırmızılı kulüp, Ömer Kandemir ile yolların ayrıldığını duyurdu.
Kayserispor'dan yapılan resmi açıklamada, "Geçtiğimiz sezonu Samsunspor ve Adana Demirspor'da geçiren oyuncumuz Ömer Kandemir ile görüşülerek sözleşmesi karşılıklı olarak feshedilmiştir. Ömer Kandemir'e bundan sonraki kariyerinde başarılar dileriz" denildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.06.29 18:06