Bursa Büyükşehir Belediyesporlu karateciler İstanbul'da yapılan Boğaziçi Karate Şampiyonası'ndan 5 madalya ile döndü.
İstanbul Ahmet Cömert Spor Salonu'nda İtalya, Romanya, Bulgaristan, Suudi Arabistan, Gürcistan, Finlandiya, Azerbaycan ve Türkiye'den 560 sporcunun katıldığı 26. Ümit, Genç, Büyükler Boğaziçi Karate Şampiyonası İstanbul´da yapıldı. Şampiyonada mücadele eden Bursa Büyükşehir Belediyespor Kulübü sporcusu Alperen Doğan Büyükler Kategorisinde 76 kiloda ve M. Ali Yıldız da +76 kiloda ikinci oldu. Gençler Kategorisinde Murat Kaya 68 kiloda üçüncü, Ümitler Kategorisinde Mustafa Budak +70 kiloda birinci ve Ömer Bayırlı da 57 Kiloda İkinci oldu. Toplamda 5 madalya kazanan Bursa Büyükşehir Belediyespor Karate branşı sporcuları 24-25 Mayıs'ta Edirne'de yapılacak Türkiye Kulüplerarası Takım Karate Şampiyonası ve Haziran ayında Karadağ'da yapılacak Avrupa Kulüpler Şampiyonası seçmesi için iyi bir tecrübe kazanmış oldu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.24 13:23