Play-Off yolunda önemli bir galibiyet alan Karacabey Belediyespor'da Harun Kavaklıdere, Abdullah Dijlan Aydın, Sadık Arda Yılmaztürk ve Uğur Mustafa Türk Kırşehir Belediyespor galibiyetini değerlendirdi.
Karacabey Belediyespor TFF 2. Lig Beyaz Grup'ta konuk ettiği Kırşehir Belediyespor'u 5-2 mağlup ederek Play-Off'ta yoluna devam etti.
Harun Kavaklıdere: "Biz play-off hattındayız şuan 5. sıradayız. Allah izin verirse play-off oynayacağımıza inanıyoruz. Bırakmayada niyetimiz yok. Devre arası çok iyi bir yapılanma oldu. Şuan keyfimiz yerinde 11. galibiyetimizi aldık. Güzel oyunla güzel skorla, hem gol atarak hem gol attırarak 2^de 2 yaparak play-off hattında tamamlamayı düşünüyoruz." dedi.
Sezonun ikinci yarısında ki çıkışı neye bağlıyorsunuz sorusuna Harun "Bunun en büyük faktöre Tahsin hocanın birlikteliğini iyi sağlaması. Tahsin Tam ile ben daha öncede çalıştım, ona inanarak geldim buraya ve iyiki gelmişim. En büyük faktör Tahsin hocanın birlikteliği sağlaması." dedi.
Uğur Mustafa Türk "Öncelikle bu galibiyetten dolayı çok mutluyuz. Takımı devre arasından sonra inanılmaz bir başarı sağladık. Bu başarıyıda devam ettireceğiz Allah'ın izniyle. Sezon sonu takımı play-off'a sokup oradanda inşallah bir üst lige çıkacağız." dedi.
Sadık Arda Yılmaztürk "Sezonun ilk yarısı sıkıntılı süreçler geçirdik, ikinci yarı inanılmazı başardık. Şuan bütün herşey bizim elimizde, yaşadığımız kötü günleri unutmuyoruz ve onuda güzel bir şekilde taçlandırmak istiyoruz. İnşallah Play-Off'a kalıp oradan da bir üste lige çıkmayı düşünüyoruz." dedi.
Abdullah Dijlan Aydın "Arkadaşlarımın dediği gibi ilk yarı kötü zamanlar geçirdik. Yeni bir oluşum oldu. Transferlerle bir çıkışa geçtik. 8'de 8 yaparak çok iyi bir seri yakaladık. Ondan sonra arada biraz puan kaypları oldu. Biz iyi bir takımı şuan tek hedefimiz play-off'a girmek." dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.04.24 23:35