TFF 2. Lig Kırmızı Grup temsilcimiz TECO Karacabey Belediyespor'da iki futbolcu ile yollar ayrıldı.
Devre arası çalışmalarını sürdüren TECO Karacabey Belediyespor'da Muhammet Hikmet Ertürk ve Tugay Adamcıl ile karşılıklı anlaşarak yollar ayrıldı.
Kulüpten yapılan açıklamada "Karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırdığımız Muhammet Hikmet Ertürk ve Tugay Adamcıl'a bu zamana kadarki katlılarından dolayı teşekkür eder bundan sonraki kariyerlerinde başarılar dileriz" ifadeleri kullanıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.12.31 16:53