Kardemir Karabükspor Basın Sözcüsü Ziya Alak, ligden düşme gibi bir korkularının olmadığını söyledi.
Kardemir Karabükspor Basın Sözcüsü Ziya Alak, ligden düşme gibi bir korkularının olmadığını söyledi.
Ziya Alak, matematiksel olarak kesinleşmediği sürece bir takıma düştü gözüyle bakmanın yanlış olacağını söyledi. Alak, geçtiğimiz sezon kendilerinin ligden düşecek takımların başında görüldüğünü belirterek, "Yaptığımız çıkışla ligde kalmayı başardık. Şimdi aynı şekilde sezon başından bu yana Akhisar ve Elazığ düşer deniliyordu. Fakat onlar da iyi bir çıkış yakaladı ve ligde üst sıralara doğru çıktılar. Mersin İdman Yurdu'nun kurtulma ihtimali biraz zayıf. Ama hala bir ümitleri var" dedi.
Ligden düşme gibi bir korkularının olmadığını açıklayan Alak, "Teknik heyetimize ve oyuncularımıza baktığımızda bunu gözlemleyebiliyoruz. Bizim için olmazsa olmaz, mutlaka almamız gereken bir maç. Alacağımız 3 puan bizi çok rahatlatacak. Kendi sahamızda oynayacağımız maçları kazanmak zorundayız. Deplasmanda karşılaşacağımız Elazığspor ve Sivasspor maçlarında alacağımız birer puanla rahatlıkla ligi tamamlamış oluruz. Bunu yapabilecek beceri ve başarı oyuncularımız da var" diye konuştu.
Mersin İdman Yurdu maçını kazanmak istediklerini ifade eden Alak, şöyle konuştu:
"Ben inanıyorum ki sahaya çıkacaklar ve 90 dakika sahada basmadık yer bırakmayarak terlerinin haklarını 3 puan olarak almasını bilecekler. Biz onlara güveniyoruz. Bu karşılaşmadan 3 puanı alacak olan biziz diyorum"
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.18 16:16