KARDEMİR Karabükspor teknik direktörü Mesut Bakkal, İstanbul Büyükşehir Belediyespor ile oynayacakları karşılaşmanın final gibi olacağını, evlerine puanla dönmek istediklerini söyledi.
Cumartesi günü deplasmanda İstanbul Büyükşehir Belediyespor ile karşılaşacak olan Kardemir Karabükspor, bugün yaptığı antrenmanla maçın hazırlıklarını sürdürdü. Pazartesi akşamı haftalardır ihtiyaçları olan galibiyeti Kayserispor karşısında aldıklarını belirten Mesut Bakkal, şöyle dedi:
"Müsabakadan önce Kayserispor maçının için bizim yükseliş trendimizin başlangıç maçı olacağını söylemiştim. Bu maçtan 3-1 gibi net bir skorla ayrıldığımız için mutluyuz. Kazanamamanın vermiş olduğu strese rağmen takımımın sahada göstermiş olduğu performans ve kazanma arzusundan çok memnunum."
Mesut Bakkal, İstanbul Büyükşehir Belediyespor maçından da puan almak istediklerini vurguladı, "İstanbul Büyükşehir Belediyespor, iyi kadrosu olan ve bulunduğu yeri hak etmeyen bir takım. Puan tablosuna baktığımızda da bizim için final gibi bir maç. Aynı performans ve kazanma arzusu ile İstanbul'dan da puan ya da puanlarla döneceğimizi düşünüyorum" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.03 14:29