Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Kardemir Karabükspor'da ara transfer döneminde takıma takviye yapmayı düşünülüyor.
Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Kardemir Karabükspor'da basın sözcüsü Ahmet Gölbek, "Sezonun ikinci transfer döneminde 4 ya da 5 oyuncu almak için çalışıyoruz" dedi.
Gölbek, yaptığı açıklamada, 7 Ocak'ta başlayıp 3 Şubat'ta sona erecek ara transfer döneminde takıma takviye yapacaklarını söyledi.
Birçok futbolcuyla görüşmelerin devam ettiğini anlatan Gölbek, "Teknik heyetimizin görüşleri doğrultusunda transfer çalışmaları başladı. Sezonun ikinci transfer döneminde 4 ya da 5 oyuncu almak için çalışıyoruz. Kardemir Karabükspor bir kurum takımı. Transferlerde buna dikkat ediyoruz. Titiz davranmak zorundayız" diye konuştu.
Gölbek, transfer döneminde takımdan ayrılacak futbolcular olduğunu da kaydetti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.01 19:27