Beylikdüzü Belediyesi, okulların açılmasıyla birlikte harekete geçti.
Zabıta Müdürlüğü ekipleri ilçedeki okulların kantinlerini tek tek denetleyerek ürünlerin son kullanım tarihleri, fiyat listeleri ve hijyen konusunda incelemeler yaptı. Bir okulda yapılan denetimi merakla izleyen öğrenciler, "Kantinden memnunuz ama fiyatlar biraz daha ucuz olmalı" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.09.21 19:48