Basketbol THY Avrupa Ligi'nde mücadele eden Fenerbahçe Ülker'in, Barcelona maçında seyirciler tarafından sahaya atılan yabancı maddelerden dolayı 3 bin avro para cezası aldığı belirtildi.
Avrupa Ligi yönetimi tarafından verilen cezayla ilgili sarı-lacivertli kulübün resmi internet sitesinde açıklama yayımlandı. Cezanın duyurulduğu açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Taraftarlarımızın daha hassas ve dikkatli olmalarını rica ediyoruz. Bu tarz hareketler sadece kulübümüze zarar vermektedir. Devamı geldiği takdirde cezalar daha da büyüyor ve Avrupa Ligi'nden ihraç edilmeye kadar gidebiliyor."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.20 13:35