Memur ve emeklinin önümüzdeki 2 yılı kapsayacak zam görüşmeleri başlıyor. Kamu Sen Genel Başkanı Önder Kahveci, "2024'ün ilk 6 ayı için yüzde 40 ve yüzde 10'luk refah payı talep ediyoruz" dedi.
Kamu Sen Genel Başkanı Önder Kahveci, açıklamalarda bulundu.
Kahveci'nin açıklamasından satır başları;
"İlk 6 ay için yüzde 40 zam istiyoruz."
"Her ay enflasyon farkı memur maaşlarına yansıtılmalı."
AYRINTILAR GELİYOR...
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Ekonomi, 2023.08.01 13:40