Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu katıldığı bir televizyon programında geçirdiği rahatsızlıktan sonra kendisini arayan Başbakan'la aralarında geçen komik diyaloğu anlattı.
Beyaz TV ekranlarında yayınlanan Tahir Sarıkaya'nın sunduğu 'Uyan Türkiyem' programının bugünkü konuğu Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu'ydu. Bakan Erdoğan, Başbakan Erdoğan'la aralarında geçen ilginç bir diyaloğu anlattı.
''KALKTIN HAVANI ATTIN''
Uşak'ta katıldığı bir törende baygınlık geçirdiği anı da anlatan Eroğlu, olaydan sonra kendisini pek çok kişinin aradığını belirterek, Başbakan Erdoğan ile aralarında geçen diyaloğu şöyle anlattı:
''Başbakanımız ile görüştük ve bana 'Geçmiş olsun. Gene hemen kalktın, havanı attın' dedi, ben de güldüm.''
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2013.04.19 19:45