Spor Toto 3.lig 1.Grup'ta haftanın en önemli maçında lider Kızılcabölükspor evinde takipçisi Büyükşehir Belediye Erzurumspor'a 3-2 yenilerek, 10 hafta sonra mağlubiyetle tanışırken, kalecisi Mehmet Doğan'ın fair play'lik hareketi maça damgasını vurdu.
Karşılaşmanın 22.dakikasında durum 0-0 iken konuk ekipten Murat, ceza alanı dışından sert bir şut çekti. Top yandan auta çıktı. Maçın orta hakemi Kadir Sağlam ile yardımcı hakem Hamdi Tontu'nun da kararına uyarak autu gösterdi. Konuk ekip futbolcuları kaleci Mehmet'in dokunduğunu belirtip, korner olduğu yönünde itirazda bulundular.
Olayın karamanı Mehmet ile Hakem Kadir Sağlam göz göze geldi. Kaleci Mehmet, topun eline değdiğini ve pozisyonun korner olduğunu söyleyince, hakem kararını değiştirip korneri işaretlerken, kaleci Mehmet'e de teşekkür etti. 23.dakikada Fahri'nin kullandığı köşe atışında, uzak direk dibinde iyi yükselen Mehmet Albayrak, kafa ile takımını 1-0 öne geçirdi.
Yaşananları sadece Ajansspor'a anlatan kaleci Mehmet, " Topa elime değmişti. O an doğaçlama gelişti ve doğru olanı yaptım. Daha önce böyle çok pozisyon yaşadım ve hep doğruyu söyledim. Mesela Siirt'te oynarken, Diyarbakır maçında da benzer pozisyonda korner olduğunu söylemiştim. O gol olmamıştı. Böylesine önemli maçta golü yedik ama maç sonrası takımdan, teknik heyetten ve yönetimden kimse bana serzenişte bulunmadı. Ben doğru yaptığıma inanıyorum. Belki doğruluktan maçı kaybettik ama başka bir yerde de biz kazanırız. Çok iyi insan olmak yaptığın işe katkı koymadıktan sonra fark etmiyor. Golcü gol atmasa, kaleci iyi toplar çıkarmazsa, ne kadar iyi insan olursa olsun takımlarda barınamaz. Şükür iyi bir sezon geçiriyoruz ve hedefimiz olan şampiyonluğa ulaşacağız" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.03 11:38