Musul kapısında Saddam Hüseyin'in askerleri ve IŞİD ortaklığı net biçimde görülüyor. Gönderde Saddam bayrağı, duvarda ise IŞİD sembolü var...
Irak Şam İslam Devleti (IŞİD) örgütü tarafından kontrol altına alınan Musul'un banliyölerinden, Musul sınırındaki IŞİD mevzileri görüntülendi.
Milliyet'ten Namık Durukan'ın haberine göre; mevzide IŞİD bayrağının yanında, Musul'un ele geçirilmesinde örgüte yardım ettiği iddia edilen Saddam Hüseyin döneminin komutanlarının talebi üzerine eski Irak bayrağının da asılı olması dikkat çekti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2014.06.15 20:30