Ömerli hafriyat döküm sahasının kapatılmasını protesto eden kamyoncular, TEM otoyolunda eylem yaptı. TEM bağlantı yolunda iki şeridi kapatarak FSM'ye doğru ilerleyen kamyoncular yoğunluğa neden oldu.
Konuyla ilgili açıklama yapan İstanbul Belediye Başkanı Kadir Topbaş 'Hafriyat döküm alanıyla ilgili sıkıntı giderildi. Orman ve Su İşleri Bakanımız sayın Veysel Eroğlu ile görüştük ve gereken adımlar atıldı. Anadolu yakasında hafriyat döküm sahası sıkıntısı yaşanmayacak. Hafriyat taşımacılığı yapanlardan anlayış rica ediyorum.' dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.09.19 17:57