Türkiye Kadın Güreş Milli Takımı, Macaristan'ın ev sahipliğinde düzenlenecek Dünya Şampiyonası hazırlıklarını, Kızılcahamam'da sürdürüyor.
Teknik direktör Efrahim Kahraman, 2020 Tokyo Olimpiyatları öncesinde önlerinde 2 dünya, 2 Avrupa şampiyonası olduğunu söyledi.
Takımlarının çok büyük başarılara imza attığını belirten Kahraman, "Geçen yıl Dünya Şampiyonu olarak tarihe geçtik. Bu yıl büyük kadınlarda 2 Avrupa şampiyonluğu, 3 Avrupa üçüncülüğü ve takım halinde de Avrupa üçüncülüğü elde edip büyük başarılara imza attık. 22-28 Ekim'de gerçekleştirilecek Dünya Şampiyonası'nda yine tarih yazmak istiyoruz." dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.08.14 18:06