Galatasaray'ın yıldız futbolcusu Drogba, lig yarışıyla ilgili olarak, "Umarım Fenerbahçe maçından önce şampiyon oluruz" dedi.
Galatasaray forması giymekten gurur duyduğunu ve sözleşmesi bitene kadar burada kalmak istediğini belirten Drogba, lig yarışıyla ilgili olarak, "Umarım Fenerbahçe maçından önce şampiyon oluruz" dedi.
Cim Bom'un 35'lik golcüsü Didier Drogba, internet üzerinden röportajlar gerçekleştiren Fransız 'Le12emehomme' adlı internet sitesinde twitter üzerinden gelen soruları cevapladı. İstanbul'un harika bir şehir olduğunu belirten yıldız oyuncu, "Buradaki futbol seviyesi çok ilginç ve üst düzeyde. Burada olmaktan çok mutluyum" dedi. Galatasaray kariyeriyle ilgili de konuşan Drogba, "Galatasaray'da en iyisini yapmaya çalışıyorum. Hedefim en üst seviyeye çıkmak. Kulübümle 1 yıl daha kontratım var. Sözleşmemin sonuna kadar burada kalmak istiyorum. Futbol kariyerime daha sonra karar vereceğim. Kaptanlık konusunu bilmiyorum. Bildiğim tek şey bu formayı giymekten dolayı gurur duyuyor olduğum" ifadesini kullandı. Fildişi Sahilli futbolcu, lig yarışı hakkında ise "Umarım Fenerbahçe maçından önce şampiyon oluruz. Bu kupayı, ateşli taraftarımıza armağan etmek istiyoruz" açıklamasını yaptı.
'Bu benzetme inanılmaz'
Manchester United'ın Crystal Palace'tan transfer ettiği ve yeni sezonda renklerine bağlayacağı Zaha, kendisinin Drogba'ya benzetilmesiyle ilgili olarak, "Bu inanılmaz bir şey. O hem Fildişi'nin hem de dünyanın en büyük futbolcularından biri. Onun söylediği her şeyi dinliyorum. Onun ne kadar büyük bir tecrübe olduğunu tüm İngiltere biliyor" diye görüş bildirdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.26 09:15