Ziraat Türkiye Kupası'nda 2. Tur kuraları çekildi. Kurada 5 büyüklerden sadece Beşiktaş yer alırken rakibi de Bölgesel Amatör Küme ekiplerinden Niğde Belediyespor oldu. Bu eşleşme Niğdelileri hem şaşkına çevirdi hem de heyecanlandırdı.
Bu sezon Bölgesel Amatör Lig 5. Grupta mücadele edecek olan Niğde Belediyespor, 23 Eylül'de Karaman Belediyespor ile ligdeki ilk maçlarını oynadıktan bir kaç gün sonra Beşiktaş ile Niğde de karşılaşacak.
Fakat Beşiktaş ile eşleşen Niğde Belediyesporu taraftarlar, onlarca rakip içierisinden 4 büyüklerden birisi ile eşleştikleri için üzgün değil. Kuranın ardından şaşkına dönen Niğdeliler'in, takımlarının Facebook sayfasındaki diyalogları bu şaşkınlığı ispatlar nitelikte...
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.09.21 13:29