Beşiktaş Teknik Direktörü Samet Aybaba, 2-1 kazandıkları Niğde Belediyespor maçının ardından oynanan kötü futbola değindi.
Beşiktaş Teknik Direktörü Samet Aybaba, Niğde Belediyespor maçının ardından futbolcularının rakip takımı ciddiye almadıklarını belirtti.
Aybaba şunları kaydetti;
Bizim oyuncuları bir türlü konsantre edemiyoruz. Rakip de konsantre olmuş olarak çıkıyor. Çok söyledik ciddiye almalarını. Beşiktaş formasını taşıyorlar. Arkadaşların konsantrasyonları kötüydü. Kabus gibi bir maçı geride bıraktık.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.09.25 16:53